6 Temmuz 2015 Pazartesi

Şaban Çuman-Olduğum Gibi Sev

Evet sevgili okur, çok uzun bir aradan sonra, yine buradayım, ölmedim yani. Sadece kendimi ifade etmek için farklı yollar denedim. Müzik ve tiyatro, bunlardan en belirgin, en verimli olanlarıydı. Herhangi bir dönüşüm, evrim saçmalıklarına girmeyeceğim elbette. Bunaldıkça yeni yollara ittim kendimi, iyi hissetmek adına,  sadece... Sanırım bu yollardan da boş dönmedim. Kendi şarkılarımı yapmaya başlamak, hayatımın en güzel deneyimi  oldu, bunu söyleyebilirim. Eskisi gibi sözlerle ama yanında müzik de var. Sevdim bu işi. Kendi şarkılarım olacak artık burada, dinleyip değerlendirirseniz sevinirim, hala varsanız tabii :)
Bu arada Söz-Müzik:Şaban Çuman

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Elbette ki buradayız... Yazmanızı bekliyoruz. Ve beklediğimiz şeylere bir yenisi eklendi: Şarkılar... Ağzınıza, yüreğinize sağlık.