16 Haziran 2009 Salı

bu filmi izleyin len...


kafam bulanık bu ara, malum. yıl sonu evraklarını tamamlamam lazım ama elim varmıyo. istanbul heyecanı da sanki yarım yamalak mı kaldı ne?

en iyi gelecek olan şey nedir acaba?

tabii ki bir romantik komedi :)

bu filmi bir forumda tavsiye üzerine izlemeye karar verdim ve kışın edindim. ama bi türlü başlayamadım. şimdi nasip oldu... iyi de oldu. içim pırıl pırıl oldu.

yok yok, öyle şaheser bir film demiyorum ama, sımsıcak romantik komedileri sevenlere hitap edecek bir film ve benim gibi bu türün hayranları için bir kaç günü kurtaracak bir film.ben tavsiye üzerine seyrettim ve tavsiye ediyorum buradan...

iki versiyonu varmış MY SASSY GIRL'ün... orijinali kuzey kore yapımı...ama ben amerikan versiyonunu bulabildim.kore versiyonunun da peşindeyim.

haa... filmler kadar müziklerine de önem verdiğimi bilenler bilir. son zamanlarda duyduğum en güzel müzik desem yeridir, bu filmin şarkılarından sadece biri: unkle bob-put a record on...

dinleyin gari...


0 yorum: