18 Nisan 2009 Cumartesi

kutlu doğum


savaşlarla, silahlarla, yalanlarla, kinle, hiddetle, ihanetle ... dolu dünya, kutlu doğum haftasında peygamberini hatırlar ve anlamaya çalışır umarım. Çünki, O'nu anlamaya, O'na özenmeye, O'na layık olmaya, O'nu tanımaya ve O'ndan ilham almaya o kadar ihtiyacımız var ki...
ne yeterince sevebildik, ne yeterince anlayabildik, ne de yeterince inanabildik...
O 'na olan sevgimiz hep sevgi olarak kalıyor. sözde ve üstünkörü... güzel adını duyunca salavat getirmeye erinen insan, nasıl iddia edebilir O'nu yeterince ve hakkıyla sevdiğini?
o halde en azından, yapamadıklarımız ya da yapmadıklarımız için Allah-u Teala'nın bize irade vermesini dileyerek dua edelim hiç olmazsa...

"Allah'ım... zayıf irademle, sana layıkıyla kul olamadığım, seni yeterince anamadığım, sana ibadet etmekte ihmalkar davrandığım için beni bağışla...
Kendimi bildim bileli, senin bahşetmiş olduğun nimetlere garkolmuş olmaktan ötürü, bu nimetleri kanıksayıp da sana şükrümü ifade etmeyi aklıma bile getirmediğim için beni bağışla...
Aslında bütün bu ihmalkarlıkları yaparken bile senin sevgin ve merhametinin sonsuzluğuna güvendim. o nedenle sevgini ve merhametini birarada hak etmemi sağlayacak eylemlerde bulunmam için bana sağlam bir irade nasip eyle.
beni de senin yoluna, sevgini kazanmışların yoluna, sevgili peygamberinin yoluna dahil eyle...
beni, senin rızana sahip olanlardan, senin katında adı güzellikle anılanlardan, senin rızan dışında hiç bir şeyde önlü olmayanlardan kıl...
günahlarımızı bağışla ve bizi dosdoğru yola, sırat- mustakîmine dahil et yarabbi...
âmin.."
kutlu doğum haftası herkese kutlu ve bereketli olsun inşallah

1 yorum:

H.Y. Ergün dedi ki...

Amin amin amin.