17 Mart 2009 Salı

kimim ben (mim)


aslında en zor soruyla sıkıştırmış köşeye beni, sevgili kuzey ve defter. kendinizi nasıl anlatırsınız ki? bol eksik ve bol fazlasıyla, ipin ucunu kaçırmayayım derken.

neyse...

kendimi tanıtırken nedense aklıma hemen burcum gelir. yengecim ben... hem de layıkıyla... romantik sayılmam ama duygusalımdır. hayalperest birinsan olmamdan kaynaklaıyor olsa gerek, fantezi edebiyatına düşkünümdür. mitoloji,masal, efsane tarzı kitaplar okumaya bayılırım.eski mısır, eski medeniyetler, iskandinav edebiyat ve mitolojisi, kelt mitolojisi ve kültürü, en büyük tutkularımdır bu alanda. ha bir de tarihçiyim. ama sınıf öğretmenliği yapan bir tarihçi. mesleğmi yapamıyor olmak içimdeki milyonlarca ukteden yalnızca bir tanesidir.

edip cansever, nazım hikmet, turgut uyar, sunay akın, gülten akın, orhan veli, şiirdeki kahramanlarımdır.

loreena mckennitt'ı 2 gün dinlemezsem hasta olurum kesin. müzikteki diğer kahramanlarımsa enya, maire brennan, yanni, yeni türkü, incesaz, melihat gülses, fairouz, secret garden, gönül akkor ve tabii ki ezginin günlüğü... film müziklerine bayılırım.

en sevdiğim filmlerse yüzüklerin efendisi üçlemesi, patch adams, elizabeth serisi, robin Williams'ın aşkın gücü(robin williams her filmiyle izlenir ya...), cennette karşılaşacağınız beş kişi, al yazmalım, devlerin aşkı, amelie, güle güle ve kemal sunal-şener şen'li tarihi filmlerdir.

roman kahramanım da gandalf'tır ve cep telefonumun açılış mesajı "her şey çok güzel olacak" şeklindedir.erzurum'da yaşıyorum 13 yıldır ve Trabzonumu çok ama çok özledim.

en büyük hayallerim,sırasıyla; dünya turuna çıkmak, kitapçı ya da sahaf dükkanı açmak, bir kır evi inşa edip, her şeyden el ayak çekip orada yaşamak... bir hobbit gibi...:)

yeter galiba...

paslıyorum

ilgi çekici yazılarıyla orijinal delikanlı,

hacegan diye andığım haccecan

ve sanatseverliğini benden alıp,çok daha ileriye taşıdığını adım gibi bildiğim hanife usta

hadin bakim, kolay gelsin :)

2 yorum:

haccecan dedi ki...

mimi aldım gidiyorum... teşekkürler....

Orijinal Delikanlı dedi ki...

Mimini aldım.
Birde şu al,dtech ve reklam store reklamlarından kutulmanı tavsiye ederim.
Siteni rezil ettiği gibi 5 parada kazandırmaz.
Denedim, gördüm.
Linkz, yahoo ya da google ile çalış ama google en ufak hatanda postalıyorlar, postalandım.