2 Ocak 2009 Cuma

size ihtiyacım yok...


başımı ağrıtıyor insanlar, açıkçası... insanlar... onların doğruları... her yerde para eden doğruları... "sen bilmezsin, ben bilirim"leri... herkese yetecek denli bol erdemleri... alı al, moru mor, yerli yersiz varoluşları... kendiniz olabildiğiniz bir an yok, bir nefes alabilecek kadar bile.
akıl verenler, alıp satanlar, kesip biçenler, zevk sahipleri, her adım başı, kendine fazla gelen aklı başkalarına pazarlama telaşı içindeki sözümona ulu bilgeler... hepiniz kendinize yetemediğiniz için bu haldesiniz değil mi?... aslında küçük birer bebekken iyiydiniz. hayat sizi bu hale getirdi. kendiniz gibi insanlar tarafından alıkonuldu zavallı bilinçaltlarınız. tahmin ediyorum ki direnebilecek iradeye sahip değildiniz. o şartlarda yetiştirilip serildiniz toplumun içine...çokça...
benim size ihtiyacım yok...
gerçekten...
sokaktan gelip geçen başka biçarelerle ilgilenin. benim size ihtiyacım olmadı hiç. olmayacak da... asla olmayacak. önüme koymak istediklerinizle ilgilenmiyorum. kendim arayacağım ve seçeceğim. size göre değil, bana göre güzel ve doğru olan şeyleri seçip alacağım.
SİZE İHTİYACIM YOK...

7 yorum:

H.Y. Ergün dedi ki...

Kim seni böyle kızdırdı pessoa?

pessoa dedi ki...

sorma. kendimi ifade edemiyorum insanlara. sonra da ayrıksı oluyorum. emek verdiğin şeyler görmezden gelinmiyor mu... çıldırıyorum.

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Zaman zaman ben de böyle öfkeleniyordum insanlara. Ama sonra şöyle dedim kendime; "neden sevdiklerimi arkama alıyor yüzümü öfkelendiklerime dönüyorum. Tersini yapsam ya." Ve öyle yaptım :)Benim çözümüm bu :)

pessoa dedi ki...

çok güzel bir yöntem, sevgili aydan atlayan pisi...:)
pessoa teşekkür ediyor.

haccecan dedi ki...

bu haykırışlara o kadar aşinayım ki... sürekli dert yandığım konudur...
o insanlardan dert yanmazsak, yüzlerine haykırmazsak onlara karşı ne hissettiklerimizi nasıl anlayacaklar? burada ifade etmeye başladıysak, yakında yüzlerine de söyleyebiliriz belki?


anlıyorum sizi..

pessoa dedi ki...

teşekkür ederim haccegan... yığıldıkça içimiz içler acısı bir hal alacak yoksa

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

sizi bayağa kızdırmışlar.boşverin bence fazla irdelemeyin..