6 Ocak 2009 Salı

çok geç... (mim)


sevgili haccegan'ın mimi üzerine oturdum,bir şeyler yazayım dedim...
mim'in kuralına göre, masaüstü resmimizi burda gösteriyoz. tahlil yapacak arkadaşlara yardımcı olacaksa itiraf ediyorum. 31 yaşındayım ve "çok geç oldu ya..." sözünü sık sık kullanır oldum bu ara için için... gün geçtikçe Yeditepe İstanbul'un Yusuf'ununkine benziyor söylemim sanki.
"daha hiçbirşey yaşamadım ki ortasında olayım hayatın ama kenarındayım o kesin.."
"Bıktım ardımda yarım kalmış hikayeler taşımaktan.
Çünkü bizzat ben, yarım kalmış bir niyetim."
"Hayat, sahip olduklarımızın dışında kalanlarmış meğer..."
aslında 18 yaşında aşık olup evlenmek isterdim...
aslında 20 yaşında baba olmak isterdim.
aslında çocuğumla birlikte büyümek, hayatın içinde demlenmek ve çocuğumla birlikte keşfetmek isterdim yaşamayı...
çok geç...
***
ben de mimleyeyim bari...
blogumun en yeni hoşgeleni qutunthiyişi, kuzey ve defter ve birikenler... kolay gele...

5 yorum:

haccecan dedi ki...

Hiç bir şey için geç değildir...
Evli olupta evlendiği güne lanet eden insanlar tanıyorum... Hiç evlenmemiş olmayı isteyenleri tanıyorum... Sahip olduklarına değil, sahip olamadıkları için her gün ahlanıp vahlanan insanları tanıyorum...
Geç evlenenlerin ve evliliğin - çocuğun bir nimet olduğunu bilerek evlenmek, evlenmenin anlamını bilmeden evlenmeden çok daha iyidir diye düşünüyorum...
Bu düşüncelerim belkide kendimi avutmak içindir.. Beni avutuyor, sizide avutsun...
Masaüstünüz özleminizi çok güzel anlatıyor...
Mime cevap verdiğiniz için bende teşekkür ederim...
not:Haccegan değil Haccecan :)))

mustafa can poyraz dedi ki...

madem mimlendik en iyi şekilde taşımak gerek en kısa sürede mim sayfamda olucak. teşekkürler.

pessoa dedi ki...

sevgili haccecan,yüreğim hafifledi. zaman ayırdın...lutfedip okudun...yetmedi yazdın...harikasın...
hacegan:üstad,bilirkişi,danışılan kişi anlamlarına geliyormuş. çok gaf yapmış sayılmam, ama haccecan kelimesine özeneceğim, söz :)

H.Y. Ergün dedi ki...

Mim için teşekkür ederim pessoa, en kısa zamanda...
:)

haccecan dedi ki...

hacegan:üstad,bilirkişi,danışılan kişi anlamlarına geliyormuş

buna bayıldımmmm.
hacegan da diyebilirsiniz artık :))