5 Ocak 2009 Pazartesi

heyyoooo...beni de mimleyen birileri var!!!

evet..ben de nihayet mimlendim.açıkça söylemeliyim,neden kimse beni mimlemiyo diyodum...teşekkürler hülya...varol... heyecanla mimimi inceledim... ahan da cevaplarım...(hihihi)
1. En sevdiğiniz kelime nedir?
mutluluk
2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?
yaşlılık (napiim,çok üzerime geliyolar :)
3. Sizi ne heyecanlandırır?
ilham
4. Heyecanınızı ne öldürür?
yıkıcı eleştiri.(olumsuz değil)
5. En sevdiğiniz ses nedir?
su ve kuş sesi...bir arada
6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
gece yolculuklarında ağlayan çocuklar...(anlıyorum ama naapiim...kafa kazan zaten)
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
pilotluk (yükseklik korkum var da...)
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
olumsuzlukları değiştirebilecek doğal yetenekler. bilgelik ya da...
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
orhan veli kanık.
10. Nerede yaşamak isterdiniz?
shire... kesinlikle...
11. En önemli kusurunuz nedir?
çabuk sinirlenir ve her şeyi dert ederim.
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
çatallı dilim :)
13. Kahramanınız kim?
gandalf.
14. En çok kullandığınız küfür nedir?
eşek.
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
uyuşuk.
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
her şey çok güzel olacak.
17. Mutluluk rüyanız nedir?
kır evim, evcil hayvanlarım ve mutlu bir aile.
18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
yalnızlık.
19. Nasıl ölmek istersiniz?
çökmeden,çekmeden ve çektirmeden...kimsenin eline düşmeden.
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Allah'ın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
seni affettim, çünkü bana hep inandın.
***
o zaman ben de üç kişiyi mimleyeyim...voodoo girl, aydan atlayan kedi ve haccecan... hadi bakalım kolay gelsin...

5 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

mim yazdığınızı bilseydim ben sizi mimlerdim..:))

sLn dedi ki...

Teşekkür ederiz mim için :)
En kısa zamanda yazmaya çalışacağım :))

haccecan dedi ki...

mimlediğim arkadaşlar konu ile ilgili hiç birşey yazmadığı için mimlemeyi bırakmıştım... böyle mimlenmeyi beklediğinizi keşke bilseydim...
masa üstünüzde ne var diye mim konusunda kimseyi mimlemedim, son bir düzeltme yapıp, sizi mimliyorum, miminizi alın...
:)))

haccecan dedi ki...

mimlendiğimi şimdi farkettim, mimide aldım..
al gülüm ver gülüm oldu biraz ama :))

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Miminiz görülmüştür efenim :)