19 Ocak 2009 Pazartesi

hastayım, yaşıyorum


hafta sonu, erzurum'da yazdan kalma iki gün. gelin görün ki, buna da hastalık burnunu sokuverdi. pazar sabahı bi uyandım ki, akciğer gitmiş... 2-3 saati bulmadı, buyursun efendim eklem ağrıları, baş ağrıları, baş dönmeleri... üşümeyi geçirelim diye sarındık yorgan battaniyeyi, bu kez ateş fırladı, ha babam pişiyoruz...

halet-i ruhiye zaten iflaslarda... yokum birkaç zaman...
"hastayım, yaşıyorum görünmez hayâliyle
belki bir gün, bir gün diye, beklerim ümîd ile
çürüyor zavallı kalbim aşkının hasretiyle
belki bir gün, bir gün diye, beklerim ümîd ile"

10 yorum:

H.Y. Ergün dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım.Turşu suyunun öksürüğümü kestiğini farketmiştim, öksürüğün varsa dene. Acil şifalar.

pessoa dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım. pek severim...hele sivri biber turşusuun suyunu....hmmmmmmmmm...

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Bitki çayları çok iyi geliyor özellikle kekik...

Ferhanca dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
ilaçla yedi günde ilaçsız bir hafda geçer:)) derler
ban kalırsa aspirin plus ve zencefilli bal:) yada en iyisi dr ye danışmak.

sLn dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(

ilham perisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun umarım daha iyisinizdir..

haccecan dedi ki...

geçmiş olsun, acil şifalar dilerim....

haccecan dedi ki...

geçmiş olsun, acil şifalar dilerim....

pessoa dedi ki...

sevgili güzel arkadaşlar... kusura bakmayın, incelikli dileklerinize teşekkürü geciktirpiğim için. mecalim yok hala...ve 5. günündeyim hastalığın....griple zenginleşmiş haliyle...
hepiniz harikulade ödüllerisiniz yaşamın. varolun...hep olun...sevgiyle...

Orjinal Delikanlı dedi ki...

Bende 2 kez yatağa düştüm
ilki 2 gün
ikincisi 1 gün sürdü
Allah'a şükür sonraki hemen ayağa kalkabildim, dinç bir şekilde.