13 Aralık 2008 Cumartesi

uzay heparı sonsuza albümü hakkında


uzay heparı - sonsuza albümü nihayet çıktı... heyecanla bekledik, haftalardır...

ben kendi adıma bazı şeylere takıldım...bir çok durum onno tunç albümü için de dikkatimi çekmişti.

1- şarkıları yeniden düzenlerken neden ruhundan mümkün olduğunca uzaklaşılır?(vurulduk başta olmak üzere, birçok şarkı için geçerli)

2- albümde neden levent yüksel, demet ve aşkın nur yengi gibi uzay heparı ile varolmuş isimler yer almadı?

3- zeynep tunuslu şiir okumak zorunda mıydı ?

4-sertab erener yeniden yorumladığı şarkılarda neden jazz nöbetlerine tutulur (onno tunç albümünde sen ağlama şarkısının ve fahir atakoğlu-iz albümündeki İstanbul şarkısının akibeti de aynı olmuştu)

5- kınalı bebek melodisinin biçare şarkısının içinde işi ne? o yüzden mi kınalı bebek'in aranjesi o denli yavan kalmış?

6-şarkıcı seçimi son derece yersiz... ajda, nilüfer, nükhet duru, erol evgin gibi sanatçılar albümü uçurabilirdi...

açıkçası üstünkörü hazırlanmış gibime geldi... sonuçta uzay heparı için yeniden bir albüm hazırlanacağını sanmıyorum ve bu çalışmanın olabildiğine özenli olması gerektiğini düşünüyorum.

ama yine de masum değiliz şarkısı(cahit berkay faktörü etken olmuş diye düşünüyorum) ruhuna sadık kalabilmiş ve güzel olmuş.

1 yorum:

icimden geldigi gibi dedi ki...

belliki ticari amaçla yapılmış..